torsdag 24 mars 2016

I got a body

Godmorgon! Här har jag gått från halvkrasslig till krasslig. Tung i huvudet, snuva och ont i halsen. Klarade mig inte från att bli smittad på jobbet i onsdags alltså. Så himla tråkigt att ha det så här nu inför påskhelgen men förhoppningsvis blir jag frisk tills på tisdag när jag ska jobba igen.

Fick, på tal om något helt annat, hem denna fina body i svart igår. Trodde aldrig att jag skulle fastna för den med tanke på hur fult jag tyckte snörningstrenden var i början men den är grymt snygg på till svarta höga jeans. Älskar! Vill ha den i alla färger, hehe.

Finns här (adlink).

1 kommentar:

  1. Är så orättvist att vissa människor passar i body!

    Ja, precis. Snurriga huvuden behöver hjälp med strukturen. jag är en sån.

    Åh vad skönt. Tandläkaren suger. :P Men absolut ett lättnad i vardagen att inte behöva stressa upp sig för det.

    Tack fina du <3
    kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)