lördag 19 mars 2016

Kent handle it

Goddag på er! Hoppas ni hade en fin fredag igår. Själv satt jag i min ensamhet och såg på Min lilla syster tills tårarna sprutade och det såg ut som att mina ögonlock förvandlats till pingisbollar. Jag blev otroligt imponerad över Amy Diamonds skådespel. Oavsett om ni känner någon eller själv har haft ätstörningar så rekommenderar jag er att se filmen. Men var beredda på att grina ihjäl er. Vet inte om jag nånsin gråtit så mycket till en film. Kanske är för att jag själv kan relatera så mycket både till min och syrrans ätstörningsperioder.

Annars? Sitter och agerar biljettbokningsdam åt min syster som vill få tag i biljetter till Kents sista konsert. Stått i kö i en halvtimme nu och hoppet börjar sina lite. Hittade en rolig bild på Instagram att bjussa på iallafall, haha. Sorgligt att de lägger ner men jag är nöjd då jag redan sett de live en gång.

2 kommentarer:

  1. Jag har lite tur-i-oturen som i princip bara har favoritband som slutade spela innan jag ens var påtänkt :p
    Hoppas det löser sig med biljetterna :D

    SvaraRadera
  2. Så tråkigt :( SV: jo jag tycker det har hjälp mig.. eller, alltså hjälpt mig att rensa ur slaggprodukter ur kroppen, bli av med onödigt sockersug och nästan gjort mig lite piggare :) Ska dock skriva ett bättre inlägg om det! =)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)