torsdag 17 mars 2016

Ny sminkbeställning

Känns som att jag inte gör annat än att shoppar smink nu för tiden. Tror att det är för att jag tidigare inte haft intresse för det överhuvudtaget men nu har det då infunnit sig, haha. Ena paletten är en Protection-palett med tre krämiga concealers samt bronzer, highlighter och rouge i puderform för contouring som jag håller på att lära mig för fullt. Den andra är en vanlig ögonskuggspalett. Har en sedan tidigare som är stort som ett A4-block typ och ska jag iväg någongång så kommer jag aldrig palla dra med den så därför behövde jag en mindre. Båda paletterna innehåller också en stor spegel som är perfekt när man är on the go. Är ni intresserade av Makeup Revolution-produkter så finns det en hel massa här som precis kommit in. Deras produkter är självklart cruelty free (testas alltså ej på djur) och allt är verkligen prisvärt!
Ögonskuggspaletten (kolla in sammetsfodralet med hjärtat, så fint!) // Protectionpaletten

Inlägget är i samarbete med.

3 kommentarer:

  1. Din blogg har blivit riktigt tråkig sedan du började göra massa samarbeten :( Känns som en reklampaus på TV3 då du nästan bara publicerar inlägg som är "i samarbete med"... Saknar din blogg när den var personlig, var mycket mer intressant att läsa om!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller varit taggad på smink innan, men så fastnade jag på Helen Tors.. (Va fasen heter hon i efternamn?) och blev såld på smink :p

    SvaraRadera
  3. Så kul att du fått upp ögonen för smink :) Det är ju såå roligt! SV: japp juciedetox :) Kör inte så strikt dock utan mest till frukost och ibland till middag :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)