måndag 21 mars 2016

Paletterna är här

Idag anlände mina fina paletter från Makeup Revolution som jag beställde i torsdags. Tycker de är hur fina som helst! Tänkte praktiskt i min beställning denna gång så det blev en palett med både concealers, contour och puder i ett och sen en ögonskuggspalett. Skönt att inte behöva släpa med sig miljoner olika förpackningar och grejer när man ska iväg och resa nästa gång.

Protectionpaletten finns här och kostar 115 kronor. Jag valde färgen medium.
Och här finns Black Velvet-paletten som även den kostar 115 kronor.

Inlägget innehåller adlinks.

2 kommentarer:

  1. Så prisvärt! :) Jag tycker det är så svårt att välja smink via nätet för jag vet inte riktigt vad jag har för nyans på min hy :p

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen tufft. En ständig kamp, som jag förlorar allt för ofta :/ hur klarade du det?

    Var är en contour? (Värdelös på smink).
    Kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)