tisdag 29 mars 2016

Sjuk och jobbsökande

Då var man tillbaka på jobbet igen efter långhelgen. Den spenderades mest till att ligga hemma och vara sjuk, sen blev det spontant en utgång i söndags. Har varit så galet trött idag och dessutom har jag mensvärk och ont i magen för övrigt också. Suck. Hoppas jag mår bättre imorgon bitti, annars får jag sjukskriva mig.

Har iallafall fått något bra gjort idag och det är att jag har sökt jobb! Det öppnar ju snart ett nytt LSS-boende och det hade varit skitkul om man fick jobb där. Kruxet är ju att jag inte har körkortet än. Jobbar dock på det, kör så ofta jag kan. Tror det är dags att boka halkan snart. Spännande.


Testade B&J:s nya glass i helgen när jag var sjuk. Jag har varit så ledsen att deras Peanut Butter Me Up har slutat säljas men den här klår den faktiskt. Så god!

3 kommentarer:

  1. Kul att du gillade den! Och hoppas du får jobbet du sökte :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får jobbet! Det är så kul med LSS :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)