tisdag 22 mars 2016

Tandläkaren

Då var besöket hos tandläkaren klart. Det ser typ alltid likadant ut för mig, tandsten i främre tänderna i underkäken och början till hål någonstans, haha. Behövde inget återbesök iallafall så det var skönt med tanke på vad tandis brukar kosta. Annars gillar jag att gå dit faktiskt, man känner sig så fräsch och mysig i munnen efteråt.

Nu ska jag chilla ett tag innan jag ska iväg och jobba kväll mellan 16 och 21.

Vem visste att Peg var så här duktig förresten?! Hon kommer lätt klara sig som artist här i Sverige!

3 kommentarer:

  1. Visst är den rätt bra, låten :) SV: jaså? Varför? :(

    SvaraRadera
  2. Gilla tandläkare? Du upplevde alltså inget av alla "typiska" trauman som tandläkare brukar bjuda på när man är barn?

    Tack, du får gärna trolla bort den här ångesten <3 Den är väldigt ovälkommen här egentligen...

    Som här då. Förstår inte hur det gick till att överleva hit, men som du säger - det finns någon förklaring gömd någonstans. Starkt av dig!

    Ah tror jag förstår. Inte hur man gör, men hur det ska bli hänger jag med på. :)
    kramar

    SvaraRadera
  3. SV: ja men vad kul :)
    Hoppas din onsdag varit bra :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)