lördag 23 april 2016

Amaze - smycken online

Hittade helt amazing (Amaze-ing, fattar ni, höhö) smycken via en ny samarbetspartner som heter Amaze. När jag såg deras hemsida kände jag direkt att jag självklart vill samarbeta med dom! Det är alltså en webshop med massor av kvalitativa och snygga smycken från kända varumärken. Fick hem ett armband från ett av deras varumärken, Pipol's Bazaar, och jag skulle helt ärligt bli glad över vilket smycke som helst från hemsidan då allt är hur fint som helst! Smyckena ligger också i en bra prisklass, det mesta ligger mellan 200-500 kronor, vilket jag tycker är en perfekt summa för t.ex presenter eller att helt enkelt unna sig själv. Andra varumärken som finns är t.ex VJ by Isabella Löwengrip, Pilgrim och House of Harlow.


Här är mitt fina armband. Är hur nöjd som helst! Fick ingen bild på paketeringen men den var också superfin. Känns alltid lite lyxigare med fina förpackningar och smyckespåsar. Rekommenderar verkligen er att gå in på Amaze och kika.

5 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)