tisdag 5 april 2016

Ett alternativ till Pina Colada

Har för första gången på länge sovit ut någorlunda! Vaknade innan klockan ringde och det var en fröjd kan jag säga. Jobbet gick som smort också, enda jobbiga var att det regnade så mycket att det kändes som Oktober typ, haha. När vintern är över och det börjar bli vår hatar jag höst och julkänslor. Inte ok!

Köpte mig en ny dryck på vägen hem. Älskar att testa nya sockerfria (men fulla av sötningsmedel kanske ska poängteras) drycker. Denna fanns i flera olika smaker och färger men jag valde den med ananas och kokos. Smakar som en lättare variant av Pina Colada typ, helt fantastiskt alltså. Ser framemot att prova de andra.

Mitt betyg: 4,5 Pina Coladas av 5

1 kommentar:

  1. Skönt att du kunde sova lite längre :) SV: jopp hälsocoach it is :D Hur roligt som helst :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)