torsdag 28 april 2016

Gråmulet och tandvärk

Fy, vilket väder det varit idag. Regn och gråmulet plus att jag haft tandvärk på det. Tandvärken suger verkligen åt sig all min energi, har till och med tagit en liten powernap, haha. Imorgon är det fredag iallafall, jag jobbar kort dag och enligt väderleksrapporten så ska det bli lite bättre väder lagom till valborg. Jag och Felix ska förmodligen iväg till Mora och umgås då, ska bli kul att komma hemifrån litegrann. Är nästan lite för hemmakär för mitt bästa.

Hoppas ni har en underbar torsdag. ♥



Kommer förresten upp ett nytt videoinlägg inom kort. Fick frågor om min tid som laestadian så har spelat in en liten snutt där jag berättar mer om det. Är fortfarande inte jättebekväm framför kameran så mobba mig inte bara, haha.

2 kommentarer:

  1. Nä fy för tandvärk! Hoppas det ger med sig snart!

    SvaraRadera
  2. Har också fått ont i en tand :( Vet inte vad det kan bero på. Ha en bra helg!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)