onsdag 27 april 2016

Senaste från Instagram

Jobbdag. Har inte varit nådigt idag. Haft sån extrem tandvärk som spridit sig ut i båda käkarna och upp i skallbenet. Mina visdomständer på högra sidan är på gång ut och det gör så ont att det första jag gjorde när jag kom hem var att proppa i mig alvedon. Usch. Har nyss haft besök av Linda iallafall, hon ville ha mig att bolla med med hennes skoluppgift så det vart nyttigt prat om psyket och psykvården.

Nu ska jag vila mig hela kvällen. Här har ni mina senaste snaps från Instagram!

1. Fick finaste överraskningem av Felix i förrgår, nam! 2. Bosse håller mig sällskap framför tv:n en kväll.
3. En brukare ritade av mig på jobbet en dag, hur fin? 4. En del av min ångesttavla jag målade en sämre helg.
5. Min favorit-Freeno i smak av ananas och kokos. 6. Och nya B&J-favoriten Utter Peanut Butter Clutter!

6 kommentarer:

  1. Härligt inlägg! :)
    - Tack snälla, hoppas du haft en bra dag, kram!

    SvaraRadera
  2. Men dig vill jag följa! Vad heter du där? =)

    SvaraRadera
  3. Åh så härliga bilder! Av blandade orsaker så klart, det förstår jag, men det räcker med lite för att saker ska kännas lättare, emellanåt.

    Haha, det är ju bra att man är färgglad någonstans, det piggar oftast upp säger folk :P jag är dålig på att testa teorin dock.

    Ja, det tråkiga är när man inte hittar de där guldkornen. För mig tog det fem år... Långa år. Hur känns det för dig nu?
    kramar

    SvaraRadera
  4. SV Nu har jag letat rätt på dig :D Jag heter nwistrand där med ;)

    SvaraRadera
  5. Uschdå, jobbigt med tandvärk :(

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)