tisdag 12 april 2016

Snygga till med kakel och klinker

Jag har länge tjatat om hur jag längtar efter ett eget hem att inreda. Har faktiskt sparat på en hel massa inspiration i form av bilder i flera år på saker jag tycker är snyggt och det kommer vara väl användbart när det är dags. Sen renoveras det och görs om mycket här hemma också och jag är typ uppvuxen med renovering, haha. Är man i full gång, bygger nytt eller funderar på att renovera så finns det ursnygga kakel- och klinkerplattor hos Bygghemma att välja mellan. Jag gillar när man är lite vågad och kör på mönstrat men personligen skulle jag då välja lite neutralare färger som vitt, grått, beige eller svart. Finast är det att blanda en gammal och lite sliten look med nytt och modernt. Nedan finner ni mina favoriter från Bygg Hemmas sortiment. Så himla fina!

Behöver ni tips och råd så har Bygghemma även professionell rådgivning varje dag mellan 08-22. De har över 350 (!) varumärken i sitt sortiment, som t.ex Golvabia och Hill Ceramic och har snabb frakt. I stort sett alla varor levereras inom 2-5 arbetsdagar. Vad tycker ni om de jag valt ut? :-)



Inlägget är i samarbete med Bygghemma.

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)