söndag 29 maj 2016

Being sick is a bitch

Hemkommen från grannarna/kusinerna. Varit barnvakt från fyra på morgonen igår till 14:30 idag då deras föräldrar varit iväg till Finland på bröllop. Har gått jättebra trots att jag haft nästintill noll energi. Mamma har lyckats smitta mig med någon envis influensa som innebär grov förkylning, huvudvärk och feber. Ej önskvärt kan jag säga och de senaste dagarna har det bara blivit värre. Ska egentligen på utbildning på jobbet imorgon men jag kommer få lov att ställa in det för det kommer jag aldrig att orka. Surt men så är det.


Felix är iallafall söt och har köpt med sig choklad hem till mig. ♥

2 kommentarer:

  1. Sånt är så otroligt drygt när det händer, så känns det oftast skit för man missar saker på arbetet :( krya!

    SvaraRadera
  2. Fin du är och gulligt att du fick choklad!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)