tisdag 31 maj 2016

Min nya Guess-ögonsten

Är ännu lite piggare idag men är fortfarande snorig och har lätt feber. Hade jag inte vart sjuk och haft mens så hade jag lätt åkt och tagit första doppet idag! Men men, får nöja mig med att sitta i skuggan för att inte svettas ihjäl.

På tal om något roligare så unnade jag mig en ny väska häromdagen. Har aldrig köpt något så dyrt i hela mitt liv om man inte räknar med min dator och kamerautrustning. 1185 kronor kostade den här skönheten och jag kommer vårda den med min själ, haha. Har länge velat haft en väska från Guess och inom en snar framtid dimper den ner hos posten och jag får hämta ut den! Det bästa med Guess är att de inte använder äkta skinn på deras väskor (har inte sett en enda på webben som är gjord i äkta skinn iallafall) och det känns genast mycket bättre i magen. Jag tänker så att allt ytligt som smink, skönhetsprodukter och kläder ska vara helt djurvänligt. Min ytlighet ska aldrig gå ut över djurens hälsa.

Vad tycker ni? Är den inte fin? Ett tillhörande axelband finns också såklart.

1 kommentar:

  1. Superfin!! Tänk på att fylla den med papper när du inte använder den, så att den inte "säckar ihop" :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)