måndag 2 maj 2016

Dop och bröllop

Blev klar med redigeringen av bilderna från dopet/bröllopet igår kväll så här kommer en bildbomb på den härliga dagen!

Hej, fin dekoration!
 
En av de bästa bilderna enligt mig var denna på Nova. ♥
Det vackra brudparet. Linda har övergett oss och heter numera Ehrling i efternamn.
Liam och Felix. Lillen hade feber och var inte riktigt på topp men med lite alvedon så löste det sig.
 
Blev förvånansvärt vackert ljus i kyrkan. Brukar vara lite struggle att ta kort där annars.
Jonna (syster) stod för håruppsättningen.
Bröllopet gick vidare till dop. Det här är enda bilden på mig och jag kollar bort, haha. 
Jag, Piini (syster som ej är med i bild) och Tobbes kusin Jimmy blev gudföräldrar till Nova.
Pappis.
Yngsta syrran Joline och hennes kille Isak.
Vart inget klagomål på denna maten vill jag lova, mumma.
Avslutade med tårta och massor av fika innan det vart fest långt in på natten.
Tack till Tobbe och Linda för att jag fick vara med på eran fina dag. ♥

3 kommentarer:

  1. Så himla fina dom var 😍

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder! Du lyckades fantastiskt med bilderna i kyrkan med ljuset :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)