söndag 1 maj 2016

Dopet blev ett bröllop

Gårdagen var så himla rolig! Åkte iväg vid 12 och skulle fota inför Novas dop innan det började och fick då syn på syrran i bröllopsklänning. Blev så paff! Var också hur roligt som helst att se minerna på släkten och Tobbes släkt i kyrkan när de dök upp i bröllopsklänning och kostym. Borde egentligen ha förstått då de igår varit tillsammans i 8 år och att dopet var just på årsdagen men jag har varit totalt blind, haha.
Kvällen slutade med dans på borden, rullstolsrace och beerpong med diamanterna som de dekorerat borden med. Har massor av bilder att redigera nu så det är väl vad jag ska ägna dagen åt. Plus glass!

3 kommentarer:

  1. Åh va kul, så där var det på mitt dop också att mina föräldrar gifte sig samtidigt! :)

    SvaraRadera
  2. Så jädra kul för dom! (och dig!) Häftigt ju! Och jag förstår att du blev paff, själv har jag två gånger faktiskt kommit på i förtid att de försökte lura oss :P Men det var mer slump än smarthet ^^

    Funkar likadant! Kul också, att få känna sig annorlunda än resten av året. :)

    Bra! Det är jätteviktigt med hjälp när man mår som man gör ibland. Suger rätt hårt att klara sig ensam med all oreda som varken en själv eller andra kan lösa, utan få professionell hjälp som kan hjälpa till.
    kramar

    SvaraRadera
  3. Jag blev så glad när jag såg det på Facebook!! Superstort grattis till dom <3

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)