onsdag 11 maj 2016

En ledig dag i solen

Jag har inget mera jobb denna månad hittills. Känns lite panikartat, gillar inte att inte ha någon koll över huvud taget men i och med att jag jobbade väldigt mycket förra månaden så vet jag att jag kommer att klara mig. Har haft en härlig och rätt produktiv dag idag faktiskt.

Efter frukost och 12 kilometer cykling la jag mig i solen, lyssnade på podd och drack citronvatten.

 Mamma kom hem från jobbet och efter över en timmes solande tog vi en promenad med Bosse.

Mötte Konjak efter vägen som Busen älskar att hälsa på. Det fattades dock en liten en på gården som tyvärr gått bort :-(

Och i denna värme så älskar den här skrutten att bada förstås! 

Efter det gick vi hem, käkade jättegod panerad fisk och nu har jag övningskört litegrann. Har halkbana nästa vecka och jag börjar bli riktigt nervös. Alla jag pratat med säger att det bara är roligt och att det är svårt att misslyckas men jag tenderar som vanligt att oroa mig ändå. Förhoppningsvis gör jag det i onödan, haha.

1 kommentar:

  1. Mums med citronvatten :) och 12 km på cykel är inte illa :D SV: åh vet inte, Pierre eller Johan tror jag! Har ingen superfavvis i år faktiskt men någon av dem tror jag på. Dudå? =)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)