söndag 15 maj 2016

Eurovisionbesvikelse och Bosses födelsedag

Någon mer än jag som blev besviken på vinnaren igår? Satt uppe i min ensamhet och såg på Eurovision då mina familjemedlemmar var ut på annat. Rankade alla låtar och Ukraina tillsammans med Polen fick sämst poäng av mig. Blev så upprörd att jag inte kunde somna så jag var vaken till fem imorse och lyssnade på poddavsnitt. Snacka om att ta det seriöst, haha!

Idag är det söndag, jag har namnsdag och Bosse fyller fem! Tiden går alldeles för fort alltså. Min lilla lilla bebis.

2 kommentarer:

  1. Så fruktansvärt tokigt att Ukraina vann.. inte alls bra! Kunde räkna upp 10 andra som var myyycket bättre :) SV: Ja Johan är i topp i alla fall:) Ikväll får vi se ännu ett avsnitt :)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Vinnarlåten var inte direkt någon jättebra :/ Vi får hoppas på att det är bättre nästa år :) kram

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)