tisdag 17 maj 2016

Klar med halkbanan!

Känns som att jag har kört bil i ett dygn i sträck. Kört till Falun, gjort halkbanan som tog tre timmar, kört hem. Har lärt mig otroligt mycket men är sååå trött på att köra bil just nu, haha. Känns otroligt skönt att ha det gjort iallafall. Min psykiska hälsa har satt stopp för körkortet så många gånger och så länge så det känns äntligen som att jag kommit ett steg längre och att det börjar ljusna lite.

Nu har jag fått i mig varmkorv från att inte ha ätit något sedan frukost imorse och snart börjar Sveriges match mot Ryssland som jag tänkte se på. Blir förmodligen storstryk men får hålla tummarna att jag har fel.

Hur söt är inte Busens skuggplats? Haha!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att det gick bra :D
    Jag tog ju inte mitt körkort för ens jag var 25 på grund av psyket, men nu är det gjort och det är en sån sjuk frihet :)
    Jag hejar på dig!!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)