torsdag 26 maj 2016

Om gårdagens tv-inspelning

Blev en heldag i Stockholm igår då jag och två andra tjejer spelade in ett inslag. Det är alltså Brottsplats Sverige jag ska medverka i! Många höjer lite på ögonbrynen när de får veta men det gäller alltså inte övergreppen utan nätbedrägeri. Jag är en av hundratals (kanske tusentals) som blivit lurad på nätet av den här tjejen. Hon lurar folk på småsummor. Känns som att polisen inte tar det på allvar pga att det handlar om så lite pengar men sammanlagt har hon kommit över hur mycket som helst och det verkar som att hon livnär sig på att lura andra. Hon har även flytt landet och har blivit dömd tidigare för att ha lurat 25 personer. Inslaget kommer att sändas om en vecka, på torsdag den 2 juni, så då får ni höra lite mer ingående om fallet. Är dock inte 100% säkert att just vårat inslag kommer med då det kan dyka upp plötsliga händelser som kanske är viktigare att visa men förmodligen så kommer vi att vara med, annars kommer det visas på webben. Kommer garanterat sitta med skämskudden när jag ser mig själv på tv, haha. Kommer nog ångra att jag överhuvudtaget skrivit ut att jag ska vara med men nu är det förseeeent.

Stod massa Ferraris parkerade direkt utanför kontoret. Hej!

 Var spännande att besöka kontoret där det sitter folk som arbetar med massor av program som 
man känner igen. T.ex Paradise Hotel, Let's Dance, Så Mycket Bättre, Bytt är bytt osv.

Yvette, korta jag och Priscilla. Hur sköna och härliga tjejer som helst.

3 kommentarer:

  1. Vad spännande att vara med om :) Var det en rolig upplevelse, även fast ärendet i sig inte är så kul?? =)

    SvaraRadera
  2. Urhäftigt ju! Inte det inslaget handlar om, utan att du fått vara med. Blir dock ledsen att du blivit utsatt för det här. Det är varken du eller någon annan värd.

    Har hart diagnosen i åtta år. Jag är fortfarande inte helt på det klara med hur man lever med en sån sjukdom. Vissa perioder går det lättare, andra sämre. Mycket sämre. Och oftare. Men en del lär sig relativt snabbt, antagligen jag som är trög...
    Kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)