fredag 20 maj 2016

Tripp till Mora

Fredag! Har vaknat, käkat frukost, haft besök av syrran och hennes barn, sminkat mig och fixat håret. Åker till Mora idag. Ska ut och käka med Felix och hans familj på hans pappas sida då hans farmor fyller år. Kommer bli hur trevligt som helst. Behöver nog en tripp härifrån. Är hemma och lallar runt typ varje helg så behöver se något "nytt", haha.

Var ut med kameran en sväng igår och än en gång hamnade jag hos grannens hönor. Dom är så söta och fotovänliga att de självklart ska få vara modeller här på bloggen.

6 kommentarer:

  1. Vilka fina foton! :)
    Ha så mysigt i Mora och ha en fin helg! KRAM

    SvaraRadera
  2. Sv; ja, mitt hår har fasen vuxit på bra nu ;o Men det gör mig ingenting :D
    Du kommer fixa körkortet förr eller senare! Huvudsaken är att du gör det, så får de ta den tid det tar :)
    Jag vet att du är så jäkla grym så det kirrar du!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade det toppen där! =)

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiskt söta hönor. Förstår att du gärna besöker dem.

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)