måndag 23 maj 2016

Tv-inspelning och målning

Ny vecka. Det enda jag har inplanerat för närvarande är att vara barnvakt i helgen och nu på onsdag ska jag iväg till Stockholm för tv-inspelning. Har inte berättat det här på bloggen tidigare tror jag? Kommer åka dit över dagen iallafall och spela in ett inslag, blir spännande och konstigt att se sig själv på tv sen, haha. Vilket program det är berättar jag mer om när det närmar sig. En ledtråd är att det är någonting ni inte tror att jag skulle medverka i!


Bilder från gårdagen. Tavlan blev färdig till slut men har inte tagit bild på slutresultatet ännu. Sen blev det massa gott framför hockeyn. Kändes så surt att Finland missade guldet men ser man till endast själva matchen igår så var Kanada värda att vinna. Tråkigt nog för överlag så var Finland bästa laget med alla matcher vunna utom finalmatchen. Men men, det är bara att bryta ihop och komma igen :-)

3 kommentarer:

  1. Spännande! :D Ska hålla ögonen öppna! Gott med godis också, och så fin tavla :) Såg den på insta också :) Jättefin!

    SvaraRadera
  2. SV Ja så varmt, skönt men lite småjobbigt ;D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)