söndag 8 maj 2016

Urinvägsinfektion?

Hej mina kära! Var några dagar sen vi hördes av på riktigt, hade tidsinställt ett par inlägg till föregående dagar bara. Ligger just nu på min madrass på mormor och morfars vardagsrumsgolv och kollar på sista perioden av Finland - Tyskland som går på tv just nu. Dagarna här har varit roliga men jag har varit ovanligt trött från resan hit. Kom fram vid lunchtid i fredags och jag är fortfarande ressliten, vet inte vad det är för fel. Sen har jag dragit på mig min första (troliga) urinvägsinfektion också. Sprungit på toa minst fem gånger i timmen, fy fasiken för detta alltså. Min morbror är iväg och handlar så han var snäll och skulle köpa citron och/eller tranbärsjuice så förhoppningsvis hjälper det.

Nu ska jag fortsätta umgås med folket här. När jag kommer hem så kommer det upp lite bilder från mormors överraskningsfest :-)


I brist på andra bilder så bjuder jag på en halvbra outfitbild från förra helgen när det var dop och bröllop!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)