onsdag 18 maj 2016

Utemöbler från Chilli

Jag älskar inredning på många sätt och speciellt Chilli är en sån webbplats där det finns hur mycket fint som helst. Jag brukar spara ner allt jag gillar i en mapp på datorn som jag senare kan gå tillbaka till för inspiration. Tror att det kommer hjälpa mycket då det är dags att inreda eller att göra om i hemmet, och när jag flyttar hemifrån till eget så klart. Nu när det är vår och snart sommar så är det utemöblerna som står högst på listan förstås. Chilli har ett stort sortiment av snygga utemöbler och mycket till kampanjpris. Rekommenderar er verkligen att kika in där om ni är på jakt efter något snyggt till trädgården.

Den här soffgruppen heter Moorea och föll mig i smaken just pga komforten som jag tycker är allra viktigast. Jag bor ju i ett vitt halvfunkishus och tycker om att bryta av med mörkare färg och det är också lättare att hålla rent än t.ex vitt. Ett extra plus är också liggdelen av soffan. Hade inte haft något emot att ligga där i bikini och sippa cider när det är varmt i sommar! Soffgruppen finns just nu till kampanjpris där ni får 37% rabatt. Vill ni kika in fler så finns det som sagt hur mycket som helst på Chillis hemsida och i och med att de har kampanjer på väldigt många så är det värt att titta in.

Inlägget är sponsrat.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, Chilli är toppen =) SV: haha nää det förblir ett mysterium alltså! :) Ja men faktiskt, det är föör lång väntan på avsnitten!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)