lördag 21 maj 2016

Vackra och unika vintagesmycken

Mina favoritsamarbeten är de som inkluderar smycken och accessoarer så självklart har jag tackat ja till att samarbeta med familjeföretaget Thörnströms! Thörnströms är alltså en webbutik där man fyndar äkta vintagesmycken till superpriser. Smycken i guld, silver och med ädelstenar från andra tidsepoker säljs med ca 50% lägre pris än vid nyköp. Webbutiken är också en grym plats att söka t.ex unika förlovningsringar på. Hade jag råd hade jag köpt typ allt, haha. Nedan har ni några av mina favoriter från hemsidan!

1. Ring i 18k guld från 1956. 2. Ring i vitt guld men en blå safir och diamanter.
3. Diamantring i platina. 4. Briljantring i 18k guld. 5. Rödguldig ring med diamanter och safir.

Använder ni rabattkoden VINTAGE får ni just nu fri frakt på er beställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)