fredag 6 maj 2016

Vem, vad, vilken?


Folköl i kylen?
Nej, det är dåligt med öldrickande nu för tiden.

Något husdjur?
Bosse ju. ♥


Någon favoriträtt?
Oj. Det ändras lite hela tiden men jag älskar Felix ädelostpasta med bacon och sushi.

Några framtidsplaner?
Klippa mig och skaffa mig ett jobb typ. Skämt åsido, men blir antagligen att plugga till socionom och så vill jag flytta hemifrån och bli vuxen på riktigt. Och jag vill så gärna ha en av Bosses avkommor i framtiden men tvek på om det kommer att gå.

Någon sjukdom?
Bipolär typ 2. Sen har jag kontrollbehov och lätta tvångssyndrom men det är (antagligen) inte något kroniskt.

Gymkort?
Nix, har funderat länge på att skaffa men är så sablans dyrt och jag vet inte om gymmandet är något jag kommer hålla fast vid. Känns onödigt att betala för nåt som inte används.


Några A:n?
Japp, flera stycken. Minns dock inte i vilka ämnen.

Något beroende?
Cigaretter och läsk/energidryck. Hälsosam chey.

Nagellack?
Nej, är alldeles för dålig på att hålla naglarna fina nu för tiden tyvärr.

Någon vän som bor i ett annat land?
Nej, ingen nära vän iallafall.


Avskyr du?
Avskyr inte personer i sig men kan avsky vissa delar och beteenden. Han och hon som förgrep sig på mig och min föredetta bästa vän som låg med våldtäktsmannen ligger väl lite sämre till om man säger så. Men hata/avsky? Nej.

Längtar du mest efter?
Säker inkomst så jag har råd att försörja mig själv och ett eget boende.

Stör du dig på?
Jasse i Ex on the Beach ligger högt i topp just nu, haha.



Tidning läser du?
Läser dagstidningen när jag jobbar, annars blir det oftast Hänt Bild, Veckans NU! eller Veckorevyn.

Buss åker du oftast?
121 eller 253 mellan Mockfjärd och Djurås.

Dag fyller du år?
25 augusti.

Årstid föredrar du?
Försommar. Maj är faktiskt min favoritmånad.


Gör dig till en bra människa?
Att jag vill alla väl, är förstående och bra på att lyssna.

Gör dig till en sämre människa?
Att jag är glömsk och folk uppfattar det ofta som att jag struntar i dom. Händer ganska ofta att jag lovat att hänga med någon men bokat in flera saker samtidigt och det gör att jag alltid gör någon besviken. Dåligt, och många tror att jag hittar på när jag säger att jag glömt av saker men det är faktiskt sant. Har alltid varit sjukt glömsk.


Vill du arbeta med?
Antingen personer med utvecklingsstörning som jag gör nu eller som samtalsterapeut/kurator.

Är roligast just nu?
Att jag är ute på hemlig resa när detta publiceras, hehe.

- tidsinställt inlägg

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)