tisdag 7 juni 2016

Mina Youtube-favoriter

Har varit en bättre dag idag. Cyklat lite på träningscykeln, varit ute med Bus och sen på med bikinin och slänga sig på solstolen tillsammans med en podd i öronen. Är fortfarande så sjukt trött, förstår inte var min energi tar vägen. Jag och Felix har precis tagit en tupplur så vi får se hur lätt det blir att somna inatt.

Tänkte tipsa er om mina favoriter på youtube. Följer en del men mina favoriter har ni nedan. Någon jag missat som jag absolut borde följa? Tipsa mig!

6 kommentarer:

  1. Gillar med Ida, therese och jocke och jonna :D

    SvaraRadera
  2. Ibland är man helt enkelt i behov av extra sömn, då får man ta det. Kroppen har sina krav på en. Med rätta brukar det visa sig.

    Det är väl det svåra. Att hitta en vardag där den fungerar trots det sjuka och det tunga som kommer över en. Men man lär sig säger de flesta.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. De enda jag kollar på är Helen, Therese och Ida :D De är såå bra =)

    SvaraRadera
  4. Alltid kul, får man nya tips!:)

    SvaraRadera
  5. Therese är helt klart en favorit!

    SvaraRadera
  6. Åh, gör samma sak men med bloggar!:D Skulle vara intressant, för behöver bloggtips!^^ Fick nu lite youtube-.tips!:D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)