söndag 19 juni 2016

Byebye smoking

Klockan 13 idag var sista ciggen upprökt. Har alltså inte rökt på 4 timmar snart. Låter nog inte mycket men fasiken vad jobbiga timmar det har varit! Försöker peppa mig själv hela tiden men det är galet hur rastlös och orolig jag är i kroppen. Jag vet ju att detta kommer att försvinna inom några dagar så jag får helt enkelt bita ihop så gott det går. Kommer att använda mig av nikotintuggummi och plåster. Tog starkaste styrkan på plåstret då jag tänkte att det fungerar bäst men den styrkan är tydligen till för personer som röker över 20 cigaretter om dagen och det gör (inte gör - gjorde!) inte jag. Kul om man får världens nikokick av plåstret, haha. Nä, ska klippa itu plåstrena så styrkan kommer inte vara så hög. Står att man inte ska göra det enligt bruksanvisningen men min läkare har tipsat mig om det så jag får lyssna på henne.

Heja!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)