torsdag 16 juni 2016

En hel dag på stan och bakom ratten

Pjuh, blev en heldag i stan idag. Åkte hemifrån halv nio imorse och kom hem runt fem. Har varit till både Falun och Borlänge, shoppat lite smågrejer, ätit på Matpalatset på Kupolen och så har jag fått mycket övning att köra bil i samma veva. Känner mig jättetrygg i bilen på hemmaplan men måste öva lite mer på stadstrafik där pulsen är högre.

När jag kom hem åkte jag iväg och hämtade lite paket på Ica. En ny finstickad tröja och mitt nya objektiv bland annat. Köpte ett 28mm Canon EF-objektiv med fantastisk bländare (f/1.8) av en kille på en köp och sälj-sida och jag är så sjukt nöjd! Kommer bli så kul att leka av mig med det. En bra men lång dag alltså, hehe.


Blev ett par nya solbrillor också. Älskar stora flugglasögon eller "bitchglasögon" som vi säger här hemma, haha. Himla nöjd med dom också!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)