lördag 18 juni 2016

Fel dag för söndagsfeeling

Idag är det en sån dag igen med äkta söndagsfeeling trots att det är lördag. Hade en supertrevlig kväll med Linda och Marcus igår. Satt och drack lite gott och snackade skit i några timmar. Kom hem runt halv tre så har sovit bort halva dagen idag, är kanske därför det känns som söndag.

Idag har jag och Anton varit iväg till Gagnef och stått i kiosken under Jonna och Piinis fotbollsmatch. Tyvärr förlorade dom med 1-0 men det stod oavgjort nästan hela matchen ut. Vad som händer resten av dagen har jag ingen aning om. Mina cigaretter börjar ta slut så jag kanske börjar mitt rökfria liv redan imorgon. Vi får se hur det blir!

Två bilder till med nya objektivet. Syren är så vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)