fredag 3 juni 2016

Mängdbedragerskan

Satt med en kudde framför ansiktet igår när jag, Yvette och Priscilla visades på TV4 igår. Precis som man gör när man ser på skräckfilm, haha. Var bara med en kort sväng och det kändes helt okej faktiskt. Vet dock inte varför mitt dalmål blir så framträdande just på film, eller så är jag bara inte medveten om att jag pratar sådär. Hade dessutom spöregnat hela morgonen så jag var inte mitt vackraste jag, men det är ju oväsentligt. 

Nåja. Det visade sig bli många som hörde av sig efter inslaget och det är skitbra!


Kvinna, 22 år, Mockfjärd. Som ni ser så var det ingen stor summa jag blev bedragen på men i och med att det är så sjukt många som blir lurade av den här tjejen så blir det sammantaget väldigt mycket! Det är idiotiskt att man ska gå fri och utan konsekvenser för att polisen anser att summorna är "för låga". Det är liksom bara att sätta det i system så har man pengar att livnära sig på sen.

4 kommentarer:

  1. Har inte kollat. Helt glömt bort det programmet... måste ta tag i det snart!

    SvaraRadera
  2. Har inte hunnit se detta än men ska göra det! Bra att det har ringt in folk efter! SV: förstår det :( Men är du ännu bättre nu? =)

    SvaraRadera
  3. Storlek på summa ska väl kvitta så länge det är ett bedrägeri tycker man ju och ännu när fler faller offer för samma!

    SvaraRadera
  4. Vad var det som hände?? :o

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)