onsdag 15 juni 2016

Stora ögon och mycket att göra

Måste säga sorry till er läsare som klickat er in här på senaste tiden. Har gått från noll ork till långa dagar med jobb och annat så därför har det inte varit särskilt spännande. Ska försöka bättra mig!

Idag har dagen bestått av jobb, vårdcentralen för att kolla urinvägsinfektionen som inte visade ett skvatt förutom höjd mängd vita blodkroppar (fick antibiotika ändå pga symtomen som tur var) och en sväng på gymmet. Har aldrig gymmat regelbundet utan bara provat på några gånger för längesen så jag ska testa och se om det är nåt för mig innan jag eventuellt köper ett gymkort. Den som lever får se.

Nu ligger jag i sängen tidigt och brillorna är på. Tar aldrig kort på mig själv med glasögonen då jag i så många år känt mig så ful i det men idag har jag tagit modet till mig, haha. Många vet inte ens om att jag har glasögon och extremt dålig syn då jag går med linser ända till minuten jag går och lägger mig på kvällarna typ. Ett till minus är att mina ögon ser mindre ut genom glaset. Mina stora ögon är något jag, till skillnad mot andra delar av kroppen, är nöjd med.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)