fredag 17 juni 2016

Sunnies

Godmorgon och god förmiddag, fredag! Vaknade skapligt i tid (runt halv elva vilket är rätt tidigt med tanke på sjusovarperioden jag haft), käkat frulle och varit ut med Bosse på prommis. Berättade ju för er igår om att jag fått hem ett nytt objektiv. Provade det på en gång när jag hämtat paketet och jag är så himla nöjd. Skärpan är fantastisk och jag har länge velat haft ett vidvinkelobjektiv. Tog ett par provbilder på mina nya solbrillor och ni ser ju resultatet nedan! Kärlek.

6 kommentarer:

  1. Fina bilder! Verkar vara ett nice objektiv! Så himla kul att testa nya objektiv! :)

    SvaraRadera
  2. Åå så kul med nytt objektiv :D Bilderna blev jättefina! SV Men å tack snälla du! =)

    SvaraRadera
  3. Häftiga bilder!!! Dem ska du verkligen vara nöjd med!

    Tentan gick strålande! :) det enda som verkligen gått bra senaste veckan.

    Vart ska du åka? :)

    Ja det är ju det. Jag vill inte vara en lat, sängliggande fail. Jag vill göra saker, orka vara social, trivas med livet. Men ja.. Nej.
    Kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)