måndag 13 juni 2016

Two sweet ones

Upp med tuppen till vårdcentralen idag. Var på återbesök från förra året då jag genomgick en spirometri (astmakoll). Andningen blir lite bättre med luftrörsvidgande men lungorna var sämre än sist. Vet att det beror på rökningen. Vill verkligen sluta, men har inte den motivationen just nu. Finns andra saker som jag jobbar på med mig själv och min hälsa just nu så det får skjutas upp och så får jag försöka samla motivation så länge.

Efter vårdcentralen begav jag mig iväg till jobbet som jag blev inringd till. Har varit sååå lugnt senaste månaden att det är sjukt så var kul att få jobba lite. Jobbar även imorgon och på onsdag, yey!


Dagens lunch blev melon, banan och knäckebröd. Sånt där man hittar när man inte planerat att jobba, mums. På andra bilden ligger Bus och sover. Han brukar ofta vilja ha kudde under huvudet precis som oss, haha. Han ligger så i detta nu faktiskt medan jag sitter i soffan framför fotbolls-EM.

2 kommentarer:

  1. Har du fler pass inbokade?

    Hur är det med UVIn nu?

    Kanske inte. Känns bara så värdelöst att inte vara frisk nog att göra alla saker jag vill. Hatar att vara sjuk..
    kramar

    SvaraRadera
  2. Jag fick tipset om RealQuit, jag har inte provat de själv. än..
    Jag tvingas sluta röka till hösten så ska beställa det senare.
    länk så att du kan läsa om det: http://goo.gl/JWj0k7

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)