torsdag 28 juli 2016

Ångest och sega ostbågar

Har fortfarande en extrem trötthet och en dov ångest i bröstet. Vet inte varför, om det är att hösten är på ingång och att jag på nåt sätt förbereder för en eventuell höstdepression eller om den kanske till och med börjat. Eller så är det nåt helt annat, jobbigt att inte veta vad.

Dagen har iallafall gått. Jag och Jolle har försökt fuska fram sega ostbågar genom att hålla dom över kokande vatten (funkade men inte lika goda som när de är "naturligt" sega), jag har gräddat pannkakor och sen bara legat utslagen i soffan i princip. Imorgon är det jobb som gäller och jag ska jobba över till 15:30. Efter det ska jag och Linda på premiärutgång på Rättviks Bowling & Krog där 2 Blyga Läppar spelar. Blir nog toppenbra!

 

Sega ostbågar in progress.

1 kommentar:

  1. Haha bra att vara kreativ! Visste inte ens att man kunde göra så med ostbågar :P En bra idé!

    Lika svårt med ångest, även om den inte är "befogad". Tror du att det går att hantera? Höstdepressioner är nog det värsta, om man ser till hur svårt det är att ta sig ur det. :/ Hoppas det vänder!
    kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)