tisdag 19 juli 2016

Bilder från en kvällspromenad

Då var ännu en jobbdag till ända och imorgon är jag ledig! Man hinner verkligen inte vila upp sig på en dag har jag märkt. Har jobbat hela förra veckan förutom tisdagen, ledig igår, jobb idag, ledig imorgon och jobb torsdag och fredag.

Ikväll har jag bestämt att jag ska se på Dr Phil, äta något extra gott till kvällsbit (heter kvällsbit i denna finska familj, haha) och sova uuut imorgon. Och mysa med skruttis så klart. Nedan har ni lite bilder från våran kvällspromenad i förrgår. Svensk sommar när den är som vackrast!

5 kommentarer:

  1. Skönt med en ledig dag framför sig :D SV: ja ohja jag är nästan sen med att plocka dem ;)

    SvaraRadera
  2. Haha ja, fyllan kostar på numera :P

    Har du kommit någonvart med boken? :)

    Ja du, man kan fundera på det. Men han har hett temperament och börjar dessutom bli gammalgubbe :P
    kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)