onsdag 27 juli 2016

En störd tvångstanke

Galet vad trött jag varit idag. Har varit ledig i fyra dagar och är redan trött som efter semester, lyckat, haha. Förutom att jobba har jag suttit framför Zalando i flera timmar. Har en tvångstanke att jag måste kolla ALLA reasidor innan jag beställer så jag är säker på att jag inte missar nåt. Gissa hur många sidor jag klickat mig igenom? 450!!! Alltså, dags att lägga ner livet.


Justja, spelat lite Pokémon med Jolle också. Perfekt att Bosse får lite extra promenader. Hittade roligaste bilden på Facebook häromdagen, hehe!

1 kommentar:

  1. Brukar också jämföra olika sidor. Vilket väl både är bra och dåligt.
    Bra för att man kan finna bästa pris. Men dåligt för ofta kan man finna en sak som är billig på ena sidan, och andra sidan är det precis tvärtom... den billiga är dyr, men så är den andra dyr haha!

    Lyxproblem kanske ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)