tisdag 26 juli 2016

Fika och sommarstugehäng

Sorry för att bloggen stod tom igår. Kände verkligen inte för att blogga då jag inte mådde helt hundra, sen fyllde Felix år också så jag tog lite "ledigt". Hängde en stund i Lillsund, solade, badade och fikade bland annat blåbärspaj som Felix önskat sig istället för tårta. Har blivit så galet mycket fika de senaste dagarna , haha. Men det hör väl sommarstugehänget till.

Imorgon är det dags för att jobba ett pass igen. Känns som att jag varit ledig i evigheter då jag jobbat sjukt mycket de senaste två veckorna. Ska bli trevligt att komma tillbaka faktiskt. Trodde det skulle vara värmebölja denna vecka och nog är det varmt alltid, men med inslag av åska och regn så gör det mig absolut ingenting att spendera dagen på jobbet.

Det här med smarties i bakverk är nog det bästa någonsin. Nån mer än jag som saknar Marabou Non Stop?
En dag ska jag ha ett eget ställe som detta. Finns inget bättre ställe att återhämta sig.
Den här stackaren har behövt tröst nästan varje dag då det åskat. ♥

3 kommentarer:

  1. Vilka fina foton! :) Känns som om du har redigerat dom lite annorlunda än vanligt. Superfina!

    SvaraRadera
  2. Mysiga bilder :D SV: Tack så mycket!! :D Så glad hihi =)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)