måndag 18 juli 2016

Ledig måndag med sushi

Haft en ledig måndag idag! Så himla skönt efter att ha jobbat sex dagar förra veckan. Är dock dags imorrn igen och har inte hunnit vila upp mig kan jag säga, haha. Men så är det ibland. Är ledig på onsdag igen.

Dagen idag har spenderats i Falun och Borlänge. Lillasyster hade tid hos ätstörningsenheten så jag och Piini gick runt i lite affärer så länge. Fick med mig en t-shirt och en tröja hem tillsammans med världens godaste sushi. Bästa är att jag har kvar till lunchlådan imorgon, hihi. Sen har jag och Jolle tagit en promenad med Bus. Han fick ta ett dopp i älven (och rullade sig i sand efteråt) och vi köpte med en massa frukt och annat gott hem. Ser framemot en riktigt fruktig och isig smoothie.

Dagens sushi. Bytte ut laxen som jag inte riktigt gillar mot avokado och räkor. Mums!

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)