onsdag 6 juli 2016

Nytt att läsa

Dra åt h... vad ont jag har i käften just nu! Mina visdomständer har kikat fram lite både uppe och nere på höger sida sedan nåt år tillbaka, sen stannar det upp i ett par månader innan det börjar igen. Den här smärtan är inte nådig alltså. Funderar på att ringa tandis nån dag, är så förbaskat dyrt bara så det tar emot.

På tal om nåt roligare så gjorde jag en bokbeställning hos Adlibris idag. Hittade två grymt bra böcker på Arlanda innan vi åkte till Rhodos så har verkligen kommit in i ett läsmode nu som jag vill ta tillvara på.


Dessa tre blev det, alla biografier. Den första handlar om författaren Malin som förlorade nästan hela sin familj i tsunamin 2004. I den andra intervjuar och kartlägger författaren ett antal kända mördare, t.ex Charles Manson, och den sista handlar om advokaten som försvarade Anders Behring Breivik och om hans upplevelse av rättegången. Är så sugen att kasta mig in i dessa nu på en gång!

4 kommentarer:

  1. Å fy det är ju så hemskt att ha ont i munnen :(( Men vilka bra tips annars!

    SvaraRadera
  2. Kul med nya böcker! :)

    SvaraRadera
  3. Har bara läst den första, den är väldigt gripande. Även om språket inte är hundra alltid så är den läsvärd! Hon har ju skrivit en fortsättning på den också.
    kramar

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)