söndag 17 juli 2016

Piffa till med tyger

Känns som min blogg går mer och mer åt inredningshållet, haha, men jag tycker det är roligt! Likaså när det gäller detta samarbete som är tillsammans med Textilgallerian. Hos dom finns det ett brett urval av olika tyger som man själv kan måttbeställa, och så finns det självklart färdiga produkter så som gardiner, mattor och andra tygvaror. Ett tips är att söka i menyn på Textilgallerians hemsida där man kan sortera urvalet efter vilket rum man söker tyger till, t.ex vardagsrum, sovrum, badrum osv. Nedan har jag samlat sex stycken av mina favorittyger. Alla dessa finns under kategorin "möbeltyger". Gillar dova khaki- och naturfärger, sen kan jag inte låta bli att älska det blommiga tyget längst upp till höger!

Vilket tyckte ni var finast och var skulle ni placera det?

1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6

I samarbete med Textilgallerian.

1 kommentar:

  1. Vad roligt :) Gillar jordnära färger med någon färgklick sådär ;)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)