onsdag 24 augusti 2016

Den lilla röda

Eftersom kära Josse ville se mig bära klänningen jag fick hem igår så fixade jag såklart några bilder. Jag är tyvärr sämst på att ta kort på mig själv till bloggen. Vill ändra på det för man ser sällan mig på bloggen och det ger en känsla av att bloggen är lite opersonlig och så vill jag ju inte ha det. Ska försöka skärpa mig med det.

Som ni ser så är klänningen sjukt kort! Jag har ett dilemma och det är att jag gillar korta klänningar då de får mina ben att se lite längre ut. Är ju bara 162 cm lång så kan jag se några centimeter längre ut så är det att föredra. Problemet blir dock att man riskerar att visa hela rumpan så fort man böjer sig lite framåt så det blir att använda avklippta leggings under (eller korta cykelbyxor).

Nu ska jag packa ner lite mat och annat som ska med till jobbet. Jobbar natt idag, börjar 14:30 och slutar 09:00 imorgon så det är en del som ska med. Imorgon när jag vaknar är jag dessutom 23 år! Shit, vad gammal man börjar bli.

1 kommentar:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)