lördag 27 augusti 2016

Födelsedagsfirande x2

Vaknat skapligt tidigt idag för att vara jag. Klockan är lite över tolv och jag har redan hunnit käka frukost, duscha och städat hela mitt och Felix rum! Såg ut som kaos vill jag lova, men nu är det fint iallafall och jag hoppas det håller sig så ett tag nu, hehe.

Hade lite firande för både mig och Jesse (lillebror som fyller 18 på söndag) både igår och i torsdags. Käkade tårta och fick fina presenter. Förutom att jag fått pengar så fick jag en fet påse godis och sen fick jag ett set med body cream, shower gel, schampo och body scrub från Rituals som jag gillar sedan innan. Har haft duschgelen tidigare och den har precis tagit slut så det var perfekt tajming att få nytt. Doften heter "cherry blossom & rice milk" och luktar sjukt gott. Rituals är även djurvänligt och huden blir supermjuk efter användning. Rekommenderar verkligen. Sen kommer de fina boxarna också att komma till användning och få synas med inredningen på mitt rum.

Tack alla för de fina presenterna. ♥

4 kommentarer:

  1. Har du gjort din design själv? Jag har precis börjat blogga på nytt igen, och skulle behöva en fin bloggdesign, kan du fixa eller tipsa om någon som är duktig? :) Ha en fortsatt bra kväll :)

    SvaraRadera
  2. GRATULERAR och oh wow, det här ser verkligen underbart ut :D :D

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)