tisdag 9 augusti 2016

Jobb, dum-tv och hallon

Jobbat 08-15 idag. Var som sagt lite nervös i måndags då det är ett helt nytt ställe jag är på men den nervositeten var lika obefogad som alltid. Det har flutit på hur bra som helst, är bara några småsaker som ordinarie personal får ta tag i nästa vecka som jag inte riktigt har hundra koll på.

Resten av dagen är hittills oplanerad förutom att jag ska se Dr Phil klockan sju. Mitt absoluta favoritprogram just nu trots att jag tycker hela situationen med att ha psykologsamtal i tv är lite absurd. Är lite "dum-tv" då det mest går ut på att man ska skratta eller himla med ögonen åt folk men jag är så intresserad av människor och hur olika man kan funka, hur olika psyke man har osv, så därför älskar jag det.


Så här såg gårdagen ut förresten. Fick hem en längre tröja som jag tänkt bära till leggings i höst och sen var jag och Felix iväg en sväng och plockade hallon. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)