fredag 12 augusti 2016

Magproblem

Där har mina fem sommarvikarieveckor passerat. Ska bli så skönt att få sova ut så ni förstår inte! Samtidigt som jag älskar mitt jobb förstås.

Idag bakade vi blåbärsmuffins på bären vi plockade på vår utflykt igår och det var de godaste blåbärsmuffinsen jag ätit! Dock har jag ett problem som jag haft i nästan tio år nu och det är att min kropp vägrar fungera med att bara äta sötsaker i slutet på veckorna. Jag trivs bra med att ha det så men det är lite som att kroppen vänjer sig med "sockerfri" kost på vardagarna och protesterar sen högljutt när jag äter t.ex en muffins som jag gjorde idag. Fick lägga mig på soffan på jobbet och andas ut, samt knäppa upp byxorna för att magen svällde upp. Jag hatar verkligen det här, det gör så bedrövligt ont och sen blir jag illamående och har lust att bara kräkas bort allt.
Någon som känner igen sig i det jag beskriver? Blä.

Nu ska jag och en hel drös människor iväg till Flosjön och fiska kräftor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)