söndag 28 augusti 2016

OnePlus 3

Det är helt sjukt vad trött jag är idag! Trots att jag vaknade vid tolv. Hela gårdagen gick åt till att hjälpa Piini (lillasyster) att flytta. Hon börjar plugga till sjuksköterska på Karolinska så hon, jag, mamma och pappa drog iväg till Stockholm med flyttlasset. Lägenheten var liten men helt nyproducerad och superfin. Hjälpte till att packa upp och bära in massa grejer, samt handla hennes första egna mat till lägenheten. Det roliga var att både jag, Piini och mamma gick vilse när vi skulle ut från Coop, haha. Riktiga lantisar.

För mig så börjar skolan imorgon. Börjar bli lite nervös men förhoppningsvis så är det en obefogad nervositet precis som det brukar vara. Kommer bli spännande hur som helst.
Har förresten beställt en ny telefon som jag kommer kunna hämta ut inom de närmsta dagarna. Ska bli så skönt med en riktig telefon som fungerar och som jag inte tappat i golvet hundra gånger så det är massa sprickor i skärmen. Det blev OnePlus senaste, trean. Min tekniknörd till bror (som förresten fyller år idag, grattis!!!) har rekommenderat den och säger att den är tio gånger bättre än en iPhone. Säger han det så är det så har jag lärt mig. Hehe.

1 kommentar:

  1. Låter kul och jobbigt :)
    Hoppas syrran blir glad och att det går fint på skolan och med nya telefonen :)

    SV: Ja, det är minst lika viktigt att ta upp anorexi, som med fetma. Det är hemskt att samhället ska normalisera anorexi/bulimi, mer än fetma. Båda är minst lika farliga, om inte anorexi kanske inte är värre än övervikt? Är ju är en långsamt dödlig sjukdom det med...
    Jag mår bättre idag, men har såklart lite dumma tankar med i dagens läge.
    Och jag hoppas att DU MED mår bättre! Antar och förstår att tankarna finns kvar, men att du inte låter tankar ta över dig! :)
    Styrkekram på dig!

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)