tisdag 23 augusti 2016

The little red dress

Värmen är tillbaka! Har tagit en kort promenad med Bosse precis och jag har helt seriöst lust att slänga mig i sjön just nu. Överväger att göra det faktiskt, haha. Annars så har vi här hemma haft besök av Linda och barnen, bästa sättet att vakna är att höra Liam ropa på en. Har övningskört till affären och handlat lite, fått jobb natten från onsdag till torsdag, och så fick jag den här fina klänningen på posten idag. Älskar loppissidorna på Facebook ibland. Betalade 70kr för skönheten nedan, inklusive frakt, vilket är en skitsumma.
Jag har noll plagg i garderoben som är röda (förutom en enstaka bh typ) och jag har alltid sagt att jag inte passar i rött, men den här gillade jag verkligen.

Vad tycker ni? :-)

2 kommentarer:

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)