tisdag 6 september 2016

Brännbollsturnering

Det har varit en riktigt lång dag idag. Gick upp strax efter sex imorse för att hinna gå ut med Bosse innan skolan. Har haft både föreläsning och seminarium, sen hängde jag med Linda under tiden vi väntade på att brännbollsturneringen skulle börja på kvällen. Det gick så där för vårat lag då den norska fyllan som ingick i de lite speciella reglerna gjorde oss så yra, haha. Men vi vann en av tre matcher iallafall.

Kom hem runt nio nu ikväll så nu är jag riktigt trött. Kände att jag började bli sjuk efter brännbollen också. Har antagligen blivit smittad både via skolan och hemma. Är ju klassiskt att bli sjuk så fort skolorna börjar igen. Hoppas att det inte blir värre.

Imorgon är jag ledig så jag ska sova ut och sen plugga så mycket jag bara kan.
Godnatt på er! ♥

1 kommentar:

  1. uhhh, har också precis blivit sjuk! brukar faktiskt aldrig bli det annars så det måste ju vara nåt virus i luften just nu. aja, krya på dig! <3 hittade din blogg igår och tvekade inte en sekund på att börja följa, tycker om ditt sätt att skriva och du verkar vara en väldigt fin person :-)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)