måndag 26 september 2016

Done for today

Pjuh, sitter äntligen på bussen på väg hem. Hade skola i bara två timmar idag, åt lunch och drog sen på jakt efter en vinterjacka. Besökte Stadium i Falun först där jag hittade några jackor som var okej men tänkte prova lyckan på Kupolen istället. Väl där var det rätt urplockat och så höll dom på med renovering mitt i allt så det gav inget det heller.

Hittade en jacka på Stadium Outlet som jag köpte och ska prova lite mer hemma innan jag bestämmer mig. Bästa var att när jag stod i kassan så fick jag veta att det hörde till ett par täckbyxor till jackan. Kunde inte bli bättre då jag inte äger några.

Förutom det handlade jag en ryggsäck åt Felix, energidrycker på Willys och tre pocketböcker med sanna historier på Myrorna. Ser framemot att hugga in på Jakten på Kapten Klänning. Har hört mycket gott om den. Kanske blir att läsa i den ikväll när jag jobbar natt och ska sova.


Är så glad att Felix är bäst och ska möta mig när jag går av bussen. Min väska och den här enorma kassen väger bly!

1 kommentar:

  1. Skönt att du fick hjälp med att bära hem prylarna :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)