måndag 5 september 2016

En hel dags pluggande

Alltså jag börjar nästan bli orolig för denna bloggens existens med tanke på hur dagarna sett ut sen jag började läsa till socionom. Idag har jag sovit, vaknat, sovit igen och sen suttit med näsan i skolböcker och emellanåt sprungit och letat bortsprungen hund, haha. Har inte haft tid att svara på kommentarer eller ens att läsa andras bloggar. Jag hoppas innerligt att det lugnar ner sig snart så jag får lite ro i själen, haha.

Nu ska jag försöka sussa lite. Imorgon är det föreläsning och seminarium och på kvällen brännbollsturnering som jag ska försöka att samla lite energi inför. Vill så gärna vara med på alla introaktiviteter jag kan men hjärnan blir bokstavligen mos av allt pluggande.

2 kommentarer:

  1. Jag har också en heeeel del plugg att göra :/

    SvaraRadera
  2. Ta hand om dig själv och ditt liv i första hand! :)
    Hoppas det går fint med pluggande och hittar vovven :)

    SV: Var också emot banan i bröd och bakning förr... Men om du gillar mjuk pepparkaka, så bör du gilla detta! Men självklart så behöver du inte tycka likadant :)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)