fredag 30 september 2016

Första tentan avklarad

Första tentan någonsin är nu skriven. Var nervös innan då jag fått veta att de flesta kuggade förra året men jag tror att det gick bra. Jag hoppas och förväntar mig nog att få godkänt iallafall så nu håller jag tummarna tills resultatet kommer om ca tre veckor.

Efter tentan åkte jag hem och har sen dess legat i soffläge med mensvärken från helvetet. Jag HATAR mensvärk, känns som att nån köttar in en kniv i magen och vrider om. Åt dessutom en omogen banan på bussen på väg hem och just omogna bananer är svårsmält och kan resultera i magvärk, så då har man det som pricken över i också.

Nåja, nu ska jag sluta klaga och försöka njuta av ledigheten och att tentan äntligen är avklarad. Hoppas att ni alla får en toppenhelg!

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna att det gick bra! :)

    SvaraRadera
  2. jag lider med dig, jag har PMS just nu och snart har jag samma helvete som du.

    SvaraRadera
  3. Skönt att tentan är klar :-)

    SvaraRadera

PS. Fråga för Bloglovin-byten :)